čtvrtek 1. listopadu 2018

Zázrak jménem Aloe Vera

Dobré ráno všem 🍁 
Asi před dvěma týdny jsem byla na návštěvě u mamky v Praze a večer jsme navštívily 

IKEA, PRAHA - ZLIČÍN

Už dlouho jsem si chtěla domů pořídít Aloe, protože jsem si o něm četla, na co všechno je skvělé a jak je léčivé, skoukla jsem pár videí a když jsem ho viděla, hned jsem ho musela mít. Tak ho mám doma a stačí jen doufat, že mi vydrží co nejdéle, páč nejsem zrovna světová zahradnice. Divím se, že mi vydrží kaktus. Ale naštěstí Aloe nepotřebuje tolik péče. 


Obsahuje spoustu vitamínů a minerálů, např. vitaminy D, A, C, hořčík, zinek a jiné, tělu velmi prospěšné látky, tudíž má protizánětlivé a regenerační účinky. 

V jeho složení je obsažen také vitamin B12, který je pro vegany i vegetariány velmi důležitý. 

A je opravdu tak zázračné, jak se o něm říká? 
Já myslím, že ano a určitě stojí za to si tuto rostlinu koupit. Samozřejmě, že nezabere ve vážných případech (čehokoliv) jen Aloe. Takhle, to bohužel, nefunguje. Ale skutečně pomůže.

Mě to moc pomohlo na pleť a ošklivý, bolestivý opar, který se mi udělal přesně uprostřed na spodním rtu. 

Stačí z listu Aloe vymačkat gel a natřít ho tam, kde je potřeba. 

Pomáhá při akné, oparech, různých škrábancích a rankách, drobných poraněních, popáleninách a léčí dokonce i kožní alergie.

Tak, jako se z něj vyrábějí různé pleťové krémy, masky, léčivé gely a jiné, si z něj můžeme vyrobit sami doma, co zrovna potřebujeme. 

Dá se užívat také vnitřně - především při průjmu, zácpě, pálení žáhy...Nebo při nachlazení a bolestech v krku. 

Pomáhá udržovat normální hladinu cukru v krvi, působí skvěle na pleť i pokožku a také pomáhá odbourávat stres. Takže jeho využití je opravdu rozmanité a všem bych doporučila vyzkoušet. 

Tipy💡co všechno si můžete z Aloe Vera vyrobit doma

Maska na vlasy

Ingredience: 2 lžičky Aloe gelu na 50 ml kokosového oleje
Postup: Stačí smíchat ingredience, nechat 2 dny v lednici a poté chvilku zahřát na malém plameni.

Pleťová maska

Ingredience:  Tea tree olej, Aloe Vera
Postup: Smíchejte 1 díl oleje s 8 díly gelu.

Z Aloe si můžete také připravit skvělý a zdravý nápoj. Postačí vám k tomu jeden list, gel rozmačkáte a jen zalijete vodou, neslazeným džusem, nebo něčím jiným.

Určitě vyzkoušejte a snad článek někomu pomůže.

Mějte fajn den!

Blakki 🖤

Žádné komentáře:

Okomentovat