pondělí 17. září 2018

Kaše, Nemléko, buchta a Bez kalhot

Poslední dobou jsem začala vstávat hrozně brzy, mezi půl 5 až půl 8.
Na mě, jako spíš nočního tvora je to teda hodně brzy, a jak to máte vy?

Ale je fakt, že jsem dřív nesnídala a teď si každé ráno vařím kaši. 


A o to dřív chodím spát, že jo. 
Takže ani můj druhý pokus skouknout Bez kalhot XXL nevyšel 😁

Film jsem ještě neviděla a toho herce zbožňuju, tak si to budu muset stáhnout. 🙄
(Film, nééé kalhoty😊😂) 

----------

Pekla jsem svoji první buchtu (ano, první, tak se mi nesmějte, já jen vařím 😄), veganskou a ještě k tomu podle vlastního receptu. Tak jsem si naivně myslela, že dneska přidám recept. No bohužel skončila v koši. Tak snad příště... Fotku raději nezveřejňuji.


A to mi ségra věnovala úplně skvělou  pečicí podložku. Je to totiž EKO!!! (kdybyste to jako nevěděli!) 

----------

Jinak teď lítám s životopisem a po pohovorech všude možně a hledám si novou práci. Dneska úspěšně nalezeno v domácích potřebách!

Najít dobrou práci jako 17tiletá veganka je docela oříšek - přece nechci obalovat v KFC 🍟➕🍔➕🍗 i když už mám za sebou v minulosti cheeseburgery i Boulevard bagety...

----------

Dnes jsem byla v Globusu, protože jsem se dozvěděla, že tam mají nově Nemléko a já ho prostě děsně chtěla zkusit, protože v Pce v Naturálku jsem ho zatím pokaždé propásla.
A to neuhádnete, oni měli poslední dvě. Dvě polotučné mandlové Nemléka. No co, jedno jsem si teda koupila. Je moc dobrý 👏



a tak jsem se jako milovník kokosu rozhodla udělat kokosové nemléko doma. A to naštěstí dopadlo dobře - fakt bomba! 🤤


Ale o tom a dalších věcech až v příštím článku.

----------

Ještě bych se ráda krátce vrátila k předešlému článku Proč být veganem. Svůj blog sdílím do facebookových skupin pro blogery (aby jste ho lépe našli) a docela mě překvapilo, jak jsem tam tu skupinu svým článkem rozproudila - některé komentáře mě vážně udivuji, ale docela se bavím 😁

Omlouvám se za můj dnešní vtip, ale po dnešním dnu jsem tak moc vyčerpaná, že to už jinak nejde a nemohla jsem si to odpustit.

Zatím se mějte krásně 💋
Vaše Blakii

Žádné komentáře:

Okomentovat