pátek 7. září 2018

Nehoň to, žij!

Celý život se za něčím honíme až zjistíme, že nám vlastně všechno utíká...

Celý život se za něčím honíme. Ať už jsou to peníze, práce, sláva, vzdělání, nebo vzhled... Každý za něčím jiným.

Děláme to, protože máme nějakou vizi a až to konečně dohoníme, tak budeme mít "všechno", nebudeme nic postrádat, budem ty bohatý, bezstarostný, vzdělaný, slavný, krásný a štíhlý celebrity a bude na nás záležet celý svět. Budem prostě šťastný.

Místo toho peníze dáme do rodiny a přátel, práci máme takovou či makovou, ten špíček na břiše ne a ne zmizet, no a tu slávu a vzdělání jsme prostě nějak nedohonili...

Ve finále jsme stejně nejvíc šťastný z toho, že můžeme za peníze udělat radost dětem, rodině, přátelům, že alespoň nějaký papír ze školy máme a jsme rádi, že se nám podařilo o Vánocích přibrat jen 5 kilo. 


Já sama si tím prošla a pořád procházím. Ve škole jsem nebyla zrovna oblíbená, spíš středem pozornosti a všem pro smích. Hlavně kvůli vzhledu a tloušťce.
Ve 12ti letech jsem se rozhodla s tím něco dělat a jelikož jsem ještě nevěděla jak na to a chtěla jsem zhubnout rychle, takže nezdravě, táhne se to se mnou průběžně do dneška.
------------
Dlouho jsem nevěděla, jakou školu si vybrat, co bych chtěla v životě dělat, jakou práci si najít, vůbec nic,.. a když jsem se rozhlédla kolem sebe, jak je ten svět uspěchanej a všichni se jen za něčím honí, řekla jsem si, že to takhle nechci a uvědomila jsem si to.
Že život máme každý jen jeden a jak ten čas hrozně moc utíká, a proto bychom si měli užít každý okamžik, teď, tady, s penězma i bez nich, s postavou jak z Playboye, s pár kilama navíc... co nejvíc si ten život vychutnat, protože problémy a starosti tu budou vždycky, peníze tu budou vždycky, ale my ne.

Máme rodinu, přátele, lásku dáváme i dostáváme a jsme prostě šťastný, protože to je to největší štěstí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat