pondělí 3. září 2018

Inkoust, tetovací strojek a já

Ahoj! 👋 Už jsem tu zas... A jsem do toho blogu a psaní tak zažraná, že jsem při posledním článku spálila hranolky, na které jsem byla upozorněna, jinak bych na ně úplně zapomněla. 👌🍟

A teď bych vám chtěla říct něco víc o mě a tetování. 💉


Letos, 20.6., mi domů přišel objednaný tetovací strojek a vše potřebné k tetování (alespoň do začátků). A já z toho měla strašnou radost a ještě ten den před prací jsem ho chtěla vyzkoušet.

V životě jsem netetovala, ani strojek nedržela, a tak jsem se rozhodla, že zkusím jen něco opravdu malého.
A tak mám nahoře na stehně mini bulteriérka :)
(všechny fotky TADY)

Baví mě to a chci se to naučit a jednou se tomu věnovat. 


Není to jako s kreslením, nedá se to vygumovat a je to na celý život. A já si tohle všechno uvědomuji... 

Proč to píšu? 


Protože spoustu lidí mi říká, ať to nedělám, že jsem blázen, jaký pro mě to tetování má význam a že z toho jednou budu nešťastná. 

Ale jak bych z toho mohla být nešťastná? Kdybych si tím a sama sebou nebyla jistá, tak to přece nedělám. 

Jasně, někdy se to nepovede, barva opadá, učím se... Ale to se dá vždy opravit. 


Všem moc děkuji za přečtení, případně i za komentář.. 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat