sobota 8. září 2018

† The NUN †

Včera večer jsem byla v kině s kamarádem na Sestře.
 Je to nový horor, premiéru měl nedávno.

Horor/Thriller/Mysteriózní


Horory mám moc ráda, i když z některých takhle skvělých mám špatný pocit dost dlouho, je to můj neoblíbenější žánr.
A tenhle rozhodně stojí za to! 
Myslím, že být sama, tak bych strachy nedošla domů...



Musím říct, že jsem očekávala, že bude The NUN hodně dobrý horor, když je od tvůrců Annabelle a The Conjuring (V zajetí démonů)...
Ale že bude takhle dobrý, to jsem nečekala. Každou chvilku jsem s sebou škubala, i když jsem čekala, že se nejspíš leknu a nebyla jsem v kině jediná.

Zlo v podobě sestry z filmu The Nun se objevilo už ve filmu V zajetí démonů 2.

Příběh se odehrává ve klášteře s dávnou historií, která není tak úplně čistá. Otec Burke se svou pomocnicí sestrou Irene jsou vysláni do kláštera, aby vyřešili záhadu sebevraždy jedné z jeptišek.


Takže určitě všem milovníkům tohohle žánru doporučuju, jděte do kina na The NUN! †

Žádné komentáře:

Okomentovat