úterý 11. září 2018

DM - Balea, Trend IT UP a další

Jelikož jsem vegetariánka a s veganstvím teprve začínám, tak co nejvíc čtu, zjišťuju a ověřuju. 


Dnes jsem se proto vydala na nákup nové prozatímní kosmetiky. Veganské, netestované kosmetiky, bez živočišných složek. Měla jsem v tom dost velký zmatek, co je testované na zvířatech a co není a jelikož do DM drogerie chodím ráda, rozhodla jsem se jich zeptat a odpověď mi přišla velmi brzy.


Produkty označené logem Vegan, nebo jinými logy, které vám ukážu níže, jsou opravdu veganské, neobsahují živočišné složky, jako např. Kolagen, Guanin, nebo Keratin (je jich mnoho) a produkty ani jejich složky opravdu nebyly testovány na zvířatech. 

Takže budu doufat, že to tak opravdu je, ale jak říkám, teprve s tím začínám. 


Balea - slupovací maska s černým uhlím (mám ji už déle, je skvělá). 
Zklidňující gel na oči je z lékárny a čistě přírodní. 
Make-up a kosmetika Trend IT UP



Lak na nehty v mé oblíbené barvě 💅 Trend IT UP


Sprchové gely, šampony, krémy a spreje Balea mám snad nejradši a teď jsem si nejvíc oblíbila kokosový balzám na vlasy, budu určitě kupovat i šampon (zbožňuju kokos a jeho vůni). 


A šampon pro světlejší vlasy taky miluju... 


----------

Teď k té veganské kosmetice, jak se netestované produkty poznají (alespoň tak, jak jsem to pochopila já:)) 

Produkty jsou označené symbolem, logem. 




Ty jsou asi nejčastější. 

Ale stejně je při výběru veganské kosmetiky důležité složení, aby jste si nekoupili něco, co obsahuje živočišné složky. 

VEGANSKÁ KOSMETIKA
NESMÍ OBSAHOVAT

Mléko, med, včelí vosk (cera lava, cera alba) 
Lanolin (hnědý ovčí vosk) 
Karmín (barvivo E120) 
Guanin (šupiny z mrtvých ryb) 
Skvalen živočišného původu (z jater žraloka) 
Keratin a kolagen (živočišný protein) 

Doufám, že časem se mé vědomosti rozšíří, určitě se budu dál vzdělávat a doufám, že se článek líbí. 
Děkuji za přečtení a komentář. ❤

1 komentář:

  1. Tak to vypadá, že jsme v hodně podobné životní fázi, taky jsem vegetariánka a pomalu, ale jistě směřuju k veganství :) Co se týká kosmetiky, tak se taky snažím nakupovat tu přírodní a netestovanou na zvířatech, ale upřímně ne vždycky se tím na sto procent řídím.. každopádně na Balee se mi líbí, že na jednotlivých produktech je zezadu napsáno, že jsou vegan, docela to ulehčuju člověku rozhodování :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat