pondělí 3. prosince 2018

O umění


Už několikrát, hlavně teda dřív, mě napadlo, proč zrovna umění, kreslení, malování, psaní, proč ne nějaký sport, proč? Proč jsem já ta jiná? Proč mě sport nejde a chemii se nejsem schopná naučit? 

Vždycky jsem byla ta jiná, hlavně trochu divná (ovšem nelze vyloučit možnost, že by byli divní všichni ostatní a já ta "normální"☝😁). 

A tak jsem se touhle otázkou zabývala hrozně dlouho. Proč? 

Kdybych byla nějaký malíř, umělec, to by byla jiná, byla bych nadšená z toho, že mi něco tak dobře jde, ale tohle je spíš jen zábava... 


A tak jsem se touhle otázkou přestala zabývat, protože každý jsme jiný. Někomu jde všechno a někomu zase třeba nic. Když jsem byla mladší, tak jsem z toho ale byla malinko v rozpacích a kreslení se moc nevěnovala. Kvůli ostatním, myslela jsem, že mě spíš přijmou, když budu jako oni. To ale bylo než mi došlo, že tužka a papír ke mě tak nějak patří a bez toho to nejsem já. A že už se nechci pro někoho měnit - je to ta největší chyba, kterou můžete udělat. Buďte jací jste, bez ohledu na názory druhých (pokud tím neohrožujete ostatní). Nejen, že budete daleko spokojenější, ale spoustu toho z vás opadne, jako by z vás spadly těžké okovy... 

Dělám to, protože to pro mě znamená mnoho. Chci se zlepšovat a co bude za několik let, kdo ví. 😁 Nevím, co budu dělat zítra, natož za 10-20-30 let. 

Každopádně už alespoň trochu vím, jakou cestou se vydám. 

Jakékoliv umění znamená lásku na celý život. 


Opravdu je to tak. Jestli od mala hrajete basket, hokej, není to láska na celý život. Může, ale nemusí to tak být. Kdo se jednou zamiluje do umění, a tím myslím od kreslení, přes vyrábění a zdobení třeba až po herectví, tomu už to zůstane. 

Co vám chci hlavně říct - dělejte to, co vás baví, ať už děláte to, či ono, protože bez toho to nebudete vy a to je škoda, protože každý jsme originál. Jděte si za svými sny✨

Žádné komentáře:

Okomentovat