středa 3. října 2018

17. narozeniny a veg-mňamky

Krásné ráno🌄🙋

Dlouho jsem na blogu nebyla, nová práce, noví kolegové, měla jsem narozeniny 🎂🎉🎁 a slavila a slavila... 

Práce je faajn, poznala jsem tam spoustu nových lidí, ale i někoho, koho bych tam nečekala 😊🚶
Dlouho jsme se vídali, než jsem se přestěhovala. Venku, v autobuse, atd. a nakonec jsme na sebe natrefili tady 💑

Narozeniny jsem si moc užila, i když jsme bohužel nemohli být v celé sestavě. Byla docela sranda příprava chlebíčků, jednohubek, řízků a celou oslavu sedět na oříškách a místo kaše s řízkem jíst brambory s pečenou dýní. 
Ne že by mi to vadilo - jen si pak začnete připadat jako nemocní na zvláštní dietě 😁



Všichni mě dárečkama moc potěšili. Sestřička na mě myslela a dala mi rostlinné mléka, chia a slunečnicová semínka a nejzdravější sůl. Už se těším až s ní budu vařit 😍

----------

Včera jsem byla u sestřičky. Uvařila mi výborný veganský palačinky s domácí marmeládou. Opravdu byly skvělý, chtěli byste recept? 😇




Nedávno jsem ochutnala vegan kešu kafe a poprvé jsem jedla 100% rostlinný  jogurt. Oboje určitě stojí za ochutnání.


Cashew Macchiato koupíte pouze v DM a mají tam i výborný "jogurtový" nápoj s mangem👌🤤


A tuhle kokosovou mňamku jsem koupila v Tescu.

Vaše Blakki 🖤

2 komentáře:

  1. Jéé, tak to ti dodatečně přeju všechno nejlepší k narozeninám! :) Přesně na tento jogurt jsem se v Tescu dívala, ale nakonec jsem si ho nekoupila, úplně nejsem fanda jogurtů, ale přesvědčila si mě a příště si ho na vyzkoušení koupím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Domčo 😍
      No já kokos fakt zbožňuju a byl to můj první veganský, takže pro mě byl fakt suprovej. Takže pokud máš ráda kokos a nepotrpíš si na nějak extra sladký jogurty, určitě ti bude chutnat!
      Děkuju za komentář 😊

      Vymazat