středa 19. září 2018

Dream, Believe, Achieve.

Krásný večer 👋 

Včera jsem v práci měla první směnu. Moc se mi tam líbí, jen se rozkoukat a zvyknout si. Nevím jak vy, ale já se rozkoukávám většinou docela dlouho.

🌸🌸🌸

Pomalu se snažím být 100% vegan. Stravuji se samozřejmě jen vegansky, ale strava není všechno. 

Např. si budu muset objednat veganské tetovací barvy, protože některé obsahují produkty živočišného původu (glycerol, kostní moučka), proto teď netetuji, než si barvy pořídím. 

Asi nikdy nezapomenu, jak jsem zkoušela tetovat na prasečí kůži... 

Přesto, že mám doma umělé, protože umělá je prostě umělá a není ani trochu jako opravdová kůže. Chtěla jsem to teda zkusit, protože dost taterů se učilo tetovat buď na sobě, nebo na té prasečí kůži, nebo uších. V tu chvíli jsem si to všechno ale uvědomila, už když jsem tu kůži kupovala. Chci se to učit na zvířeti? Proč? A proč bych je vlastně měla jíst? Vždyť je to to stejné, jako pes, nebo kočka a já mám zvířata tak ráda, nechci je mít na talíři... 


A ani nevíte, jak moc se těším, až si budu moci dovolit zaplatit tetovací kurz a jiné věci... 
Než si budu moci udělat tetovací kurz, který stojí kolem 30-35 tis., potřebuji k tomu taky kosmetický kurz cca za 13-15 tis. A jelikož nejsem moc šetřivý typ, tak to pro mě nebude vůbec lehké. 

A to ani nemluvím o ostatních věcech, jako o pořádném tetovacím strojku, pořádné zasobě barev, případně i vybavení do salonu, nějaký prostor... Ale to už nahlížím do daleké budoucnosti 😀


Moc děkuji za každé přečtení, komentář a sledování blogu. Moc mě to těší. 

Blakii 🖤

4 komentáře:

  1. O veganských tetovacích barvách slyším poprvé. Držím ti palce, ať co nejdříve našetříš :D ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi vždycky trvá, než si zvyknu na nové prostředí a než se rozkoukám, držím palce, ať se rozkoukáš co nejdřív :) A držím palce, ať ti to vyjde s tvojí tetovací kariérou, chápu, že ze začátku to jsou šílený výdaje, ale určitě se vyplatí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, v práci je to zatím skvělý, jsem moc spokojená. 🙂
      A doufám, že se to vyplatí 😊 Děkuji.

      Vymazat